M. Jaguar XJ12L `73

Kui Sa soovid midagi müüa või vahetada
Vasta
Sõnum
Autor
Sax
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 07 Detsember P, 2008 00:00

M. Jaguar XJ12L `73

#1 Postitus Postitas Sax »

Müüa siis suht hästi säilinud, pika kere ja V12 mootoriga Series1 Jaguar.
Siinse foorumi inimesed oskavad vast kõige paremini hinnata asja tegelikku väärtust.
L kerega 1. seerja XJ-i toodeti vaid 750 tk ja tänase päevani säilinud isendid on paljud väga räbalas seisus (briti plekk)
Üldse oli antud mudel esimene V12 mootoriga seeriatootmises olev sedaan (ja tollel hetkel maailma kiireim sedaan)
Auto on toodud Inglismaalt ja parempoolse rooliga (õige Jaguar, RHD ja V12 ! :lol: )
arvelesaamisega probleeme pole (10K krooni eest võin arvele võtta nr.ga XJ 12)
Tulevikus on uuel omanikul suur tõenäosus saada ka "must number"
Tehtud muudatused ei tohiks seda takistada. (Paigaldatud katuseluuk pärineb tollest samast ajastust ja stereo tagasivahetamine ei tohiks olla suur töö).
Veel on autol paigaldatud veokonks, aga see on vist tellitud kohe lisavarustusena ?
Hea säilimise mõiste all ei maksa muidugi unistada sellest, et tegemist oleks uue autoga, korraliku uuniku saamiseks tuleb ikka kogu masin hoole ja armastusega üle käia (soovitavalt täitsa Legoks, korda ja kokku tagasi)
Kerel on lokaalsed rooste augud (taga parem koopaäär,parema tankimisava ümbrus, esimene parem tiiva alläär, vasaku esitiiva keskel, kus oli iluliistu tüübli auk) samuti on mõnes kohas ustel märgata allservas täppe (mis viitavad lähenevale tööle)
Peale selle on aastate jooksul tekkinud seismisest (ja transpordist) kriime ja mõlgikesi. Aga ülejäänud on OK, põhi läbi ei paista, pagasniku põhi on ka ilus.
Seisma jäi auto 90ndate alguses (arvatavasti käigukasti pärast, BorgWarneril on ette nähtud iga paarikümne tuhande miili tagant pingutada tagumist piduri linti, seda sai vähe timmitud, aga päris ideaalseks ei saanudki hetkel), õnneks seisis auto küünis, katte all.
Mootor töötab, elektriasjad toimivad.
Lisad on nagu Jaguaril ikka: Salysburi tiffri lukk, konditsioneer, el. aknad jne.
Enne seisma jäämist on salong korra uueks tehtud (nahk on korralik, v.a. taga istmealune, mis on ära rikutud)
Käiguosas oleks vaja ära vahetada vananenud kummidetailid.
Hinda võib alla võtta 10K, kui uus omanik soovib masinat ilma stangede ja originaal kapotita (need võib ka hiljem välja lunastada) samuti on võimalik mingisugune järelmaks.
Autot muidu müüma ei kipuksi, aga probleemiks on ruumipuudus ja sellist autot nagu lumehanges ei tahaks hoida (pensionifondil oleks tast muidu päris kõva sammas :lol: )
Kastitäis uusi varuosasi on kaasa anda (mõned uued jupid veel Inglismaalt laekumattagi) ja tulevikus võimalik aidata juppide sebimisega ning nõuga (õnneks pole see esimene ega kinlasti kohe mitte viimane kasslane peres :) )
Mõningad pildid näha siin (huvilistele või meili ka panna):
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=db12
Hinnaks siis olenevalt "varustusest" ca 60 tuhat.

Ühendust saab kõige paremini telefonil: 51 02 932
Tervitustega, Sax

Vasta

Mine “Müügi/Vahetuse foorum”