1. leht 1-st

M:USA veoauto international

Postitatud: 10 Veebruar E, 2014 15:56
Postitas martinx9
Mootor ja käigukast puudub, hind 3000€, asjaga kiire kuna muidu läheb vanarauaks.
infot saab 56172788

NB: Kuna pilti ei lase panna siis tõsistele huvilistele pildid maili.

Re: M:USA veoauto international

Postitatud: 10 Veebruar E, 2014 20:26
Postitas robi
Et siis ca 37 tonni kaaluv veoauto? Hetkel on Kuusakoskis hinnakirja kohaselt tonni hind 80€
Huvitav lähenemine, mida tihtipeale näiteks automoto foorumis kohtab.
Kiire - muidu läheb vanarauaks.

Ja siis juskui vanaraua kokkuostus makstav summa oleks aktsepteeritav 80€/T kuid kõigile teistele on 3000€/tk.
Andke andeks, aga ma ei saa sellest loogikast aru. Pealegi, vanarauda tuleb see veok kohale viia või arvestada kolatakso tariif kilohinnast maha samas kui tõepoolest keegi kellel veokit kas varuosadeks või projektiks vaja on, siis tuleb ta ju sinu juurde kohale ja viib "prügi" ise ära.

Ja mida hakata peale teadmisega kiire. Mina loen välja, et müüa on huvitatud kauba müügist ning teeb järeleandmisi hinna osas. Samas lajatatakse, et kui ei sobi, siis viin vanarauda.

Ma annan aru, et minu postitusele võib järgneda vastus "Mis see sinu asi on kuidas mina oma kola turustan".
Vastan siis ette, et juba päris ammu on selline nõme tunne, et vanatehnikahuvilisi koheldakse kui idioodist lüpsilehmi. Küll neist koore välja lüpsab ja kui ei meeldi, siis äsame kaikaga.

Ühesõnaga, Märt on selle foorumi kvaliteediga kõvasti vaeva näinud ja kui kuulutaja veidigi selle foorumi teemasid loeb, siis näeb, kui palju ühe korraliku postituse tegemiseks siia panustatud on. Sellise kuulutuse panek ei kaunista kuidagi siinset seinalehte ega tee au kuulutajale.

Re: M:USA veoauto international

Postitatud: 10 Veebruar E, 2014 21:54
Postitas martinx9
Kuna ise tegelengi vanametalli kokkuostuga ja vanarauaks see masin toodigi siis ei tasu kohe ärrituda,et pakun masinat enne taastamiseks kui lammutamiseks läheb.Teades "kolleksionääre" siis need tahavadki kõik niisama saada ja kui masin valmis siis keksivad palju väärt ja kui odavalt ise kõik kokku "ostis"

Hind on kokkuleppe küsimus pole vaja kohe ägestuda ja masinast veel niipalju,et tegemist on tuletõrje autoga

Re: M:USA veoauto international

Postitatud: 10 Veebruar E, 2014 23:03
Postitas robi
Milline tore arusaam vanatehnikast ja selle väärtustamisest.
1. üks odavamaid asju on taastamist vajava vanatehnika soetamine eriti veel rasketehnika, see on taastamise juures vast kõige odavam. Enamasti on uuema tehnika puhul odavam osta korras ja hoitud masin kui asuda taastama. Sealjuures muutub taastamine pigem tegemise rõõmuks. Kui siis pärast aastate pikkust tööd vanatehnika taastaja veidi keksib, siis on ta selle ka auga välja teeninud ja algse "raami" odav soetushind on enamasti tõepoolest köömes teostatud ja sisseostetud tööde kõrval. Kui just tehnikat taastades keevitamise asemel ei needi ja makrofleksiga ei piirduta ja värvi rulli või pintsliga peale ei kanta.
2. Kui nüüd arvestada, et tegemist on mingi vanaaegsema International fire truck'iga, millel puudub mootor, siis võiks eeldada, et kaalu tuleb umbes 4,5 T, mist teeb väravas romu väärtuseks 4,5*80=360€ ehk võimaluse eest kokkuostust päästa mootorita vana veok (mis võibolla vääribki taastamist või millest võib korda saada mõne teise eksemplari) peab sisuliselt 8 korda rohkem maksma - ma üldsegi ei ägestu, aga mulle jääb mulje, et müüja (keda tuleb kiita vähemalt pakkumise tegemise eest) siiski arvab, et vanatehnika taastajad on need kellelet tuleb raha "ära võtta".

On täiesti mõistetav, et metalli kokkuost on äri ja see on vajalik äri. Muidu me mattukisme prügisse aga antud juhtum on minu arvates värvikalt kajastamas seda sama suhtumist mis paljudes teistes foorumites näha on. Ehk mingi eseme müüja asutb foorumisse ja leiab oma arvates eest lolli pühendunute karja kellele midagi 10 kordse hinnavahega maha müüa.

Ja ärge nüüd valesti aru saage, ma pole üldse ärritunud, vaid lihtsalt imestan kuidas igale poole "ärikaid" jagub.