Triumph Heraldi projekt on tehtud kahe mehe poolt. Esimesed kuus osa on teinud Autorestauraator, sealt edasi aga Valts.
1. Ülevaade
Märts 2007
Mõned aastad tagasi palus Toivo Pärna, et remondiksin talle Triumph Heraldi raami. Toivo oli masina ostnud heas usus, et saab sõiduki kerge vaevaga sõidukorda. Auto kujutab endast päris toredat väikest Inglise kabrioletti, millega oleks päris mõnus soojal suvepäeval lõbusõitu teha. Neid masinaid toodeti vist aastatel 1959 ... 1971. Millise aastakäigu masinaga tegu on, ei oskagi päris täpselt öelda.
Igal juhul kujunes olukord selliseks, et raam oli päris korralik vrakk. Kuna mul endal oli tööd ka üsna palju, püüdsin kuidagi viisakamalt tööst ära öelda. Toivo käis aga ikka rääkimas, et tee sina raam korda, küllap ma ise selle kere plekid ka kuidagi korda saan. Ühel päeval oligi raam haavlipritsiga ära puhastatud ja kuna puhastamine toimus Viimsis, toodi raam kohe Autorestauraatori töökotta.
Tegin raamile vajalikud remonditööd ära, raam värviti kruntvärviga üle ja jäi remonditud keret ootama....
Oodatud on juba mitu aastat. Kruntvärvi alt on roostegi välja tulnud, keegi on ühe raami nurga "vigaseks" sõitnud ja kereremont ei ole ka õiget hoogu sisse saanud. Toivo tegemised on ka selliselt kujunenud, et ega tal õieti aega selle masinaga tegeleda ei ole. Ongi jälle mitu korda rääkimas käinud, et kas saaksin selle töö ette võtta? See töö ei ole väga suur, aga ega minulgi aega just ülearu ei ole. Sai lubatud, et kui mõni töö mingil põhjusel stoppama jääb, siis võtan.
Selle aasta veebruaris tekkiski Wandereri projekti rahastamisel tõrge ja otsustasin Triumphi kere ette võtta.
Esimese asjana tuli siiski juba roostetama hakkav raam uuesti ära puhastada.
Seekord oli puhastamine suhteliselt lihtne, töö tehti ära Männiku liivapritsimeeste juures. Kahjuks ei leidnud enam üles raami remondi ajal tehtud pilte, suure tõenäosusega on need kaotsi läinud.
Harjasin kogu raami traatharjaga üle. Raami asetasin pukkidele ja sellega oligi eeltöö kere remontimiseks tehtud.
Parempoolse raamitala otsas olev kronstein on ilmselt autoga otsasõidu tagajärjel kõverdunud. On teine nii ilusti keerud sisse saanud, nagu oina sarv.
1. Ülevaade.
Sõnum
Autor
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
1. Ülevaade.
#1 Postitus Postitas Autorestauraator »
Mine “Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum