Katsuks jälle veidi projekti uuendada enne kui teised asjad tagant selga tulevad.
Niisiis sai kogu kere eraldi detailidena puhastatud, krunditud ja põhja alt ka värvi ning mastiksiga kaetud. Jäi vaid üle kogu ruumitäis juppe jälle autoks kokku monteerida, et maaler saaks hakata juba asjale viisakamat välimust andma.
Kõigepealt meisterdasin kiirelt ühe ratastega abiraami mis peaks Triumphi enda veermikudetaile ja rattaid asendama.
See sai tehtud meelega suhteliselt kõrge, siis maalril hea toimetada, ei pea mööda põrandaid roomama.
Abiraami peale kindlalt kinnitatud juba auto enda raam ja selle külge keredetailid. Kere esi-ja tagaosa läksid paika päris hõlpsalt aga huvitavaks läks siis kui oli aeg uksi ja ninaosa külge monteerida. Nimelt ei saanud mitte mingisuguse valemiga uksi normaalselt ette ja vahesid õigeks. Pärast tunde kestnud uurimist ja katsetamist tuli välja et auto enese raam on nii pehme, et veidi valedest punktidest abiraami külge kinnitatuna, paindus see lihtsalt läbi ja olidki kerevahed paigast ära. Tõepoolest ei tea kuidas need ukse ja muud paneelivahed paika saab kui autol juba mootor peal ja omad rattad all. Igatahes praegu sai asi paika.
See mure murtud, oli muude plekiosade ("stanged", "küljekarbid", luugid) kere külge panek puhas bolt-on, kõik sujus.
"Stangede" külge tuli aga sobitada sinna kuuluvad kummid.
Nii kummid kui ka otstesse käivad alumiiniumkapslid on uutena Inglismaal saadaval ja seda teed ka läksime...
Nende kinnitamiseks sai tehtud selline, originaalilähedane lahendus,
Ninaosa kokkusobitamisega oli veidi rohkem tegemist, pildil see tegevus just pooleli.
Kummide ühenduskohad jäävad ilusate suurte kroomitud sarvede taha peitu.
Veelkorra asjad üle vaadatud ja valmis ta oligi.
Jäi vaid üle see peletis treileri peale laadida ja 140 km kaugusele maalermeistri juurde sõidutada. Treileri eest tänusõnad Tiki-Treileri inimestele, kes vägagi soodsatel tingimustel seda rentisid.
Peab mainima, et kui ikka reedese päeva pärastlõunal sellise killavooriga läbi Tallinna linna paned, siis jäävad ikka vahtima küll-teised autojuhid ma mõtlen. Foori taga vaatavad, näitavad näpuga, arutavad omavahel et mis kuradi asi see on ja kuhu see viiakse? Politseipatrullidest ja nende huvist ma juba ükskord rääkisin, nii kui sul suurem haagis sabas on oled kui tagaotsitav kriminaal, absoluutselt iga ekipaaz vaatab su näe ja dokumendid üle.
Siin pildil juba linnast väljas kiirema tee ääres.
Kuigi maaler sai auto kätte juba septembrikuus, lubas ta tulemust alles kevadeks. Teeb ta seda tööd teiste asjade kõrvalt ja üldse tal sellise hobiprojektiga esimene tõsisem kokkupuude.
Meest ja tema töid nähes võib vist aga head tulemust loota!
12. Teine koostamine
Sõnum
Autor
Mine “Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum