Stangede remondiga said siis Triumphi plekitööd suuremalt jaolt valmis. Veidi tuli tegeleda tagaluugiga, kus paar üleliigset auku eemaldatud sai ja siis kogu auto veel üle vaadatud, et detailide ja uksevahed ikka võrdsed oleks, jooned enam-vähem jookseks ja valmis plekk-kestal piisavalt esteetiline välimus oleks.
Nüüd hiljem, kui auto juba mõnda aega maalri käe all olnud, vaatasime auto tema juures kriitilise pilguga üle ja sai selgeks et arenguruumi veel jätkub. Üks asi on jah plekkosa kokku panna ja arvata et sai hea küll aga hoopis midagi muud on kogu autole lõppviimistlus teha.
Peab muidugi ütlema et maaler on kah ikka üle Eesti keskmise mainega mees kes hea värvitöö eelduseks peab eelkõige head plekitööd. Tema sõnul plekiosal mõned puudujäägid ja kitsaskohad olid aga üldiselt pidi enam-vähem olema. Eks siis järgmine tuleb paremini teha.
Enda vabanduseks võib vast öelda et juba sünnipäraselt on tegemist suhteliselt nõrga ja kehva koostekvaliteediga autoga mis arvatavasti pärast iga asfaldiauku oma kuju muudab.
Kui siis plekitöö läbi, võtsime auto uuesti algosadeks lahti ja puhastasin kõik jupid eraldi mehhaaniliselt üle. Kuudega tekkinud roostetäpid siin ja seal, mõned keevituspritsmed, muu töödega kaasnev saast ja sodi. See kõik terasharjaga ja erinevate lihvijatega maha.
Nagu näha jagus puhastamist nii alt:
kui pealt:
Vahepeal sain isegi "ametikõrgendust"
Töö tehtud, plekid ilusti läikivad.
NB! Väikese auto veel väiksemat raami saab kerge vaevaga ka seina peal ladustada.
10. Plekitööd on lõppenud
Sõnum
Autor
Mine “Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum