6. Mootorikate.
Mootorikate on Triumph Heraldil väga omapärase konstruktsiooniga. Nimelt oleks nagu mootorikate (kapott) ja esimesed poritiivad kokku ehitatud. Selliselt on võimalik kogu auto esiots üles tõsta ja juurdepääs mootorile, eriti külgedelt, on muidugi väga hea. Kuidas selline "kooslus" kere tagumise osaga koos püsib, selles ma kipun küll natukene kahtlema. Eriti puudutab see esiuste ja mootorikatte vahelist pilu. Ega seda eriti hea reguleerida küll ei ole. Ja kui saadki asja enam-vähem paika, siis peale järgmist mootorikatte ülestõstmist on asi jälle paigast ära. Kuidagi "vedela võitu" on kogu see konstruktsioon. Aga mis siin targutada!
Mootorikattele käivad juurde veel esimesed rattakoopad, mis on poritiiva servadest kokku keevitatud. Ja kogu see "kupatus toetub toruraamile, mis on plekkidega ühendatud poltühendusega. Toruraami otstes on lihtsa konstruktsiooniga hinged.
Poritiiva esimesed nurgad olid üsna läbi "ussitanud". Nagu ikka, nendesse kohtadesse koguneb ju pori, mis roostetamisele igati kaasa aitab
Siin tuli katkised kohad välja lõigata ja uus plekk asemele:
Alumine serv oli ka üsna viletsakene. Väljapuurimine oli sellele ka kaasa aidanud.
Ka esiserv vajas kohati paikamist.
Kui esimesed nurgad valmis, tuli mõnest kohast poritiiva servasid ka kohendada. Siis sai hakata esimesi rattakoopaid alla sobitama.
Keevitused sai suures osas vanade aukude kohale tehtud. Peale keevitamist nägi asi välja nii:
Nüüd oli vaja veel esimeste nurkade horisontaalsed plekid paika saada. Kolmnurgakujulised plekid ise olid juba varem remonditud.
Nüüd veel mootorikate kinni ja valmis ta ongi!
Töö algusest on nüüdseks möödunud natuke üle kolme kuu. Kere on nüüd remonditud. Restaureerimiseks sellist tööd küll nimetada ei saa. Restaureerimise juures oleks pidanud paljude asjadega põhjalikumalt tegelema. Püüdma saavutada just sellist pilti, nagu kunagi originaalis oli olnud.
Uksed pidid omaniku jutu järgi "korras" olema. Seda, kui korras nad on, sai juba natuke piilutud. Ka pakiruumi luuk vajab natuke kohendamist, aga kes ja kunas sellega tegelema hakkab? Seda praegu ei tea. Minu aeg on otsas ja tuleb Wandereri projektiga taas tegelema hakata.
Aga kui need mõned vajalikud tööd ka ära teha ja kogu plekk korralikult ära värvida ning koostetöö ka ära teha, peaks ühe huvitava hobiauto saama küll.
6. Mootorikate.
Sõnum
Autor
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
6. Mootorikate.
#1 Postitus Postitas Autorestauraator »
Mine “Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum