3. leht 3-st

Postitatud: 07 Juuni E, 2010 17:51
Postitas raivo229
Seoses peatselt algava Suursõiduga tõstataks siinkohal küsimuse, kuidas on trassi planeerijad arvestanud käimasolevate teetöödega?
Näiteks kulgeb trass kohati Kohila-Rapla lõigul, kus käivad ulatuslikud teetööd ja läbipääs on suunatud üle Juuru.
Teiseks on Türi-Arkma lõik remondis ja asfaltkate üles võetud. Isegi tänapäeva autoga on seal valus liigelda.
Maanteeinfo näitab remonte ka teistel teedel, kas suurematele või väiksematel teeremontidele vaatamata jääb trass samaks?

Vanasõidukite suursõidu teemal.

Postitatud: 08 Juuni T, 2010 07:37
Postitas Veteran
Kui ikka täpne olla, siis valida pole siin midagi! Juhendis on selge sõnaga öeldud, et selle aasta KL Memoriaalile pääseb piiratud kogus sõitjaid ning need siis kutsetega.

Re: Vanasõidukite suursõidu teemal.

Postitatud: 08 Juuni T, 2010 08:17
Postitas Autorestauraator
Veteran kirjutas:Kui ikka täpne olla, siis valida pole siin midagi! Juhendis on selge sõnaga öeldud, et selle aasta KL Memoriaalile pääseb piiratud kogus sõitjaid ning need siis kutsetega.
.... väikese klausliga:
"Juhul, kui sinule ei ole kutset saadetud, aga on soov osaleda ning sul on ka registreerimistingimustele vastav vanasõiduk olemas, anna oma soovist teada: autorestauraator@gmail.com"

Postitatud: 08 Juuni T, 2010 12:49
Postitas koterman
Vastab tõele.

Eelmisel nädalal sõites tükkis sealt läbisõites ikka suur kaljapudel, see A Le Coq' kääritatud 1,5 liitrine, ikka käest vägisi ära hüppama.
k

Postitatud: 18 Juuni R, 2010 15:11
Postitas Automaaler
Sõite tutvustav lühiartikkel Postimehes