2. leht 3-st

Postitatud: 26 Jaanuar T, 2010 14:43
Postitas koterman
Kui on 1-se päeva osas veel vaja alternatiive varuks, võib kaaluda Tartu-Viljandi maanteelt sissekeeramist ka Valma'sse. Ca 25 km Viljandist, keerata paremale ja mõni km sõitu mööda korras teed järve kaldal asuva külani.

Viimasesse äsjakerkinud järvekeskus - korralikud palktared, suur söögikoht, hea vabaõhu-ürituse ala suure kiigega jm - suudab pakkuda esiteks praktiliselt piiramatuid parkimisvõimalusi, hüva vaadet Võrtsule ning ka piisavalt katuse-alust sohvritele. Värskest kalast rääkimata.

Proovisime seda mulluse (üldlaulupeole) tuletoomise laevamatka ajal ja võime soovitada.
k
[quote=""]

Vanasõidukite Suursõidu teemal

Postitatud: 05 Märts R, 2010 09:32
Postitas Autorestauraator
Vanasõidukite Suursõidu ettevalmistusperioodil tekkis mitmesuguseid ettepanekuid, mõtteid, vaidlusi. Nüüd, kus asjad on selgeks räägitud, oli kahju neid vanu postitusi lihtsalt kustutada, panin osa neist siia:
-----------------------------
Teade: Väravamehaanik, Postitatud: L sep 19, 2009 10:19 pm
Eesti Vanatehnikaklubide Liit kuulutab välja Vanasõidukite Suursõidu 2010!


Iga viie aasta tagant on korraldanud Eesti erinevad vanatehnikahuviliste klubid ühiselt suurt vanasõidukite demonstratsiooni jaanipäevaaegse ringsõiduga mööda võidutuledest valget Eestimaad. Nõnda saab toimuma "vanatehnikalaulupidu" ka eeloleval, 2010. aasta suvel.
Uuniklasi ootab ees viis tihedat sõidupäeva ja samapalju valgeid jaaniöid.
Järgmise aasta plaane tehes võite julgelt joonida kalendris alla kuupäevad. 23.juuni-27.juuni 2010.

Et ettevõtmine edukalt sujuks on kokku tulnud korraldav toimkond, kes omakorda on jagunenud töörühmadeks. Töörühmadel on juhid, kes ootavad kõiki huvilisi kampa lööma, sest iga idee on oodatud ja aitab kaasa õnnestumisele.

1. Teekonna koostamise töörühm - juht Indrek Sirk indrek.sirk(ät)mail.ee Töörühm ootab kõiki häid ettepanekuid, mis aitavad leida huvitavaid paiku, mida teekonnal läbida. Esialgselt on teada, et sõidu start on Laitse Rallypark-ist ja fini¨ Pärnus, temaatilise "Laidoneri päevana".

2. Registreerimise töörühm - juht Märt Aarne autorestauraator(ät)gmail.com Töörühm tegeleb osalejate registreerimisega ja uunikute klassifitseerimisega.

3. Kultuuri töörühm - juht Tuve Kärner tuve(ät)jjaani.ee Töörühmas arutletakse ürituse kultuuriprogrammi üle.

4. Olmeküsimuste töörühm - juht Margus Kristjuhan margusk70(ät)gmail.com Söömine, käepaelad, sümboolika ja muu asjaajamine, ilma milleta ei saa suuremad üritused toimuda.

5. Proloog - juht Üllar Suvemaa yllar(ät)piko.ee Proloog ehk eellugu on mõeldud ennekõike ürituse väliskülalistele, kes soovivad saabuda Eestisse varem, et tutvuda kohalike huviväärsustega või on sunnitud reisikorralduslikest probleemidest lähtuvalt arvestama varasema ajaga. Proloog Laitse Rallypark-is toimub 19.juuni-22.juuni 2010

Ürituse üldiste küsimustega tegeleb Tõnu Piibur tonu(ät)polygonimatkad.ee
Kõik vanatehnikahuvilised on oodatud arvamusi avaldama, korraldamises kaasalöömise sooviga rivi ette astuma ja ennekõike valmistuma eelseisvaks suurürituseks! Vanasõidukite Suursõidu 2010 ametlik koduleht on www.vanatehnika.ee

Teade: Autorestauraator, Postitatud: L sep 26, 2009 7:59 am

Tere.
Nagu Tõnu Piiburi teatest näha, on moodustatud terve hulk töörühmasid, mis hakkavad Suursõidu ettevalmistusega tegelema.

Selleks, et Suursõidu teema ei muutuks liiga pikaks ja „lohisevaks“, kust on raske vajalikku teavet üles leida, tegime foorumisse uue alajaotuse:
Vanatehnikaürituste töörühmad

Sellesse teemasse, siin, postitaks ainult "ametlikku" teavet ja juba otsustatud asju.

Kõik arutelud, küsimused, parandused jms. võiks postitada vastava töörühma teemasse.
Töörühmad leiad siit:
Teekonna koostamise töörühm
Registreerimise töörühm

Et süsteem tõrgeteta toimiks, soovitan töörühma juhil esimesse postitusse teha viide põhiteema juurde.

Postitatud: 12 Märts R, 2010 15:32
Postitas Varavamehaanik
Ootame ka siia foorumisse asjalikke ideid, kuidas eelseisvat suurüritust paremini korraldada.
Paugutamine on juba alanud automoto foorumis http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=29918 kuid siin lehekülgedel oleks õigem hilisema ajaloolise mälu talletamise huvides edendada mõttevahetust Vanasõidukite Suursõidu korraldamise teemadel.

Rikkusest ja vaesusest olulisem oleks ehk mõelda, kas oleks huvi rinnamärgi vastu? Kas tehnilist abi oleks vaja ja mil moel? Kuidas korraldada osalejate poolset jäätmemajandust hommikusel laagriplatsil? Ehk on veel õhus olevaid küsimusi, mille peale ei veel keegi tulnud?

Postitatud: 12 Märts R, 2010 22:57
Postitas zyndapp666
Kui mingisugune tehnoabi auto ikkagi komplekteeritakse siis võin omaltpoolt anda 2,4 kw geneka suursõidu ajaks sinna peale koos vajamineva kütusega, ehk on abiks?

Postitatud: 03 Juuni N, 2010 12:49
Postitas janek555
Ei suuda ja ei taha jätta kirjutamata enda ja ka oma pere pahameelt ja kurbust,et kaks sõitu alustavad ühest punktist ja lõpetavad samas ,kuid teekond on erinev. Miks on vaja sellist lõhet? Tahaks sõita koos,ka nende viimasepeal masinatega,mis Laidoneri sõidul,aga ... sellest jääb selline vilets tunne.

Loodan,et see jääb viimaseks selliseks lõhestamiseks meie vanatehnika ajaloos.

Aga elan üle ja lähen nüüd oma sõidukit väga oodatud Suursõiduks kohendama.

Postitatud: 03 Juuni N, 2010 13:40
Postitas Autorestauraator
Miks asja nii vaadata?

Minu arvates on tegemist ikka kahe, natuke (isegi palju) erineva asjaga, mida me oleme koos üritanud ühtsesse raami mahutada. Ja ma usun, et see õnnestub.

Kas vanatehnikasõitusid ei või siis korraldada eri moodi? Ma arvan, et võib küll.
Üks sõit, Jaanitule teekond, on üldrahvalik sõit, kus osavõtukulud on püütud hoida minimaalsel tasemel. Eesmärk on see, et keegi ei peaks eemale jääma selle pärast, et sõit on liiga kallis. Niigi on vaja sõidul hulk kütust ära põletada.... Ja veel, paljud vanatehnikamehed/naised ei tahagi tulla sellisele üritusele, kus kõik on korraldatud: söömine valge linaga laua taga ja magamine linade vahel. Paljudele ongi vastuvõetavam selline vabam vorm: õhtul lõkketule ääres grill ja õlu.

Samas, on olemas ke selliseid mehi/naisi, kes vabaõhuüritusest osa ei võtaks. Kas need inimesd võivad korraldada omale sellise sõidu, mis neile meeldib? Ma arvan, et miks mitte. Mina ise, vanamees nagu ma olen, kuuskümmend kohe kukkumas, kuulun just sellesse teise seltskonda. Aga see ei takista mul sellegipoolest ei sinuga, Janek, ega ka teistega, rahulikult läbi saamast.

Olen sinuga nõus, et meil on välja kujunenud teatud seltskonnad, kes omavahel väga ei suhtle: USA-auto mehed, tsiklimehed, jne, ma parem ei kirjuta, mida ma edasi mõtlen. Minu soov oleks neid eraldunud gruppe just kokku viia sellelt pinnalt, et meie kõikide ühine harrastus on ju vanatehnika.

Ma arvan, et see õnnestub ka Vanatehnika Suursõidul 2010, mis koosneb kahest teekonnast: Jaanitule teekonnast ja Kindral Laidoneri memoriaalist!
Finaal on ju nende kahe teekonna ühinemine Pärnus paraadsõiduks ja näituseks.

Rohkem tolerantsi nende suhtes, kes ei mõtle just nii, nagu sina!

Postitatud: 03 Juuni N, 2010 15:17
Postitas Alfi33
Härrased,
Taas on see teema - miks 2 sõitu üheaegselt - päevakorda kerkimas.
Teema, millel üle on vaieldud siin lehel kui automoto foorumis.
Igaühel õigus oma arvamusele. :)

Olles ise suursõidu korraldamisega veidi seotud ja püüdes jääda korrektseks vastan diplomaatiliselt - lihtsalt selline on reaalne olukord vanatehnika ringkondades Eestimaal, demokraatia.
Huvilisel tuli langetada karm otsus, kas liituda ja teha kaasa suursõit või KLM

Juba traditsioonilisele nn vanatehnika laulupeole (Vanatehnika Suursõidule -Jaanitule teekonnale) - üritus,mis leiab aset iga 5 aasta järel Jaanipäeva paiku - on sellel aastal uhkeks konkurendiks KLM

Meelis

Postitatud: 03 Juuni N, 2010 15:24
Postitas janek555
Mis ma saan teha,kui on selline lõhestumise tunne peal!
Analüüsides enda tuju on see tingitud tõenäoliselt ootusest,et viis aastat olen oodanud üritust,mis seob ja hõlmab kõiki vanatehnika huvilisi, nüüd aga läheb grupp pooleks ja jääbki selline kurb tunne.
Võib olla pole ma piisavalt tolerantne,aga sinu seletus minu meelt ei muutnud - tahaks,et kõik oleks ikka koos...

Ärge võtke seda kui torinat või mingit tüli tekitamise postitust ... see on minu isiklik soov, arvamus ja lootus,et järgmine kord oleks kõik ikka ühes rivis.

Postitatud: 03 Juuni N, 2010 20:04
Postitas Varavamehaanik
Janek555, ka Moskvichi soetades saab valida, kas istuda rooli taga vasakul või paremal, seda võimalust ei ole paljude eksponaatide omanikel, see on vaba maailma valik. Sel üritusel on valida, ühe ja teise vahel, sellega on kaasatus tegelikult palju suurem, sest ühe valiku puhul on võimalus olla ainult poolt või vastu. Antud juhul ei ole kellelgi põhjust olla vastu, ehk teisisõnu koju jääda.
Kui vaadata registreerunute nimekirja, siis ei ole vähimatki märki algselt esitatud kahtluse kohta, et üks on nö rikaste ja teine talurahva vanatehnika marsruut. Mõlemal on eksponaate tuleviku vanatehnika hulgast ja tõsiselt rabavaid radikaale. Üks on lihtsalt pikem ja laulvam teekond, teine lühem ja rahumeelsem. Juhin, näpp püsti tähelepanu, et üritus on üks, lihtsalt teekondi on kaks.
Olgem ausad, ega kõik inimesed ei jaksa viis jaaniööd järjest pidutseda ja päeval vanal raual sarvest kinni hoida. Mul on tunne, et tegelikult oleks Jaanipäeva teekonna registreerumise tingimuseks tulnud seada ka perearsti saatekirja ja eeskujuliku kardiogrammi väljatrüki olemasolu.
Seega sel aastal sedamoodi ja järgmistel aastatel hoopis omamoodi...

Postitatud: 07 Juuni E, 2010 09:32
Postitas heiki
Minul isiklikult on küll hea meel et on valikuvõimalus. Viite järjestikust vaba päeva ei ole mul kahjuks võimalik Jaanipäeva ajal võtta ja lühem KLM marsruut on seetõttu ainus võimalus üldse osaleda.