11. juulil on taas põhjust seada auto nina Hiiumaa poole, sest tulemas on järjekorras juba viies seiklusorienteerumine Saare Seiklus. Kuna õhus on kerget juubelihõngu, siis on rajal rohkem põnevust, rohkem nuputamist ja põnevaid ülesandeid.
Põnev autoseikluse rada viib osalejad ilusatesse Hiiumaa paikadesse avastama kohalikke vaatamisväärsusi ja sooritama põnevaid ülesandeid. Sa ei usu? Tule proovi järgi!
Seikluse kogunemine hakkab kell 11.00 Kärdlas ja esimene auto saab rajale pidulikult kell 12.00. Võistlejate eesmärgiks on läbida vabalt valitud järjekorras võimalikult palju punkte, sooritada lisaülesandeid ja tunda ennast lihtsalt mõnusalt. Seikluse kontrollaeg on 8 tundi.
Sõidame kahes klassis:
Youngtimer – Auto aastast 1996 ja vanem
VABA – Autole puuduvad piirangud
Osalustasud:
Kuni 30.06.20 on osalustasuks 30 eurot iga tiimi täiskasvanud liige.
Alates 01.07.20 ja kohapeal on osalustasuks 35 eurot iga tiimi täiskasvanud liige.
Võistkond loetakse registreerunuks peale osalustasu laekumist. Peale registreerumist saadab korraldaja arve ja maksmise info registreerimisel kasutatud e-mailile.
Info ja registreerimine: http://www.seiklusministeerium.ee/saareseiklus20
Facebooki event: https://www.facebook.com/events/296001291559649
Saare Seiklus 2020 – Juubelisõit 11. juulil Hiiumaal!
Info peamiselt Eestis toimuvate vanatehnikaürituste kohta
Sõnum
Autor
Saare Seiklus 2020 – Juubelisõit 11. juulil Hiiumaal!
#1 Postitus Postitas Minister »
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum