BMW-340 (alopex)

Sõnum
Autor
Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 2979
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#31 Postitus Postitas Autorestauraator »

Vahel võib juhtuda nii, et õli tuleb tikkpoldi kinnikeevituse kohast ja siis tihendi augu kaudu tilgub see välja.

Seda viga on päris tõhus parandada õlikindla tihendushermeetikuga.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

TALUPOEG
VVK sõber
Postitusi: 181
Liitunud: 24 Aprill L, 2010 00:00

#32 Postitus Postitas TALUPOEG »

See uus paraniit.....on ökotoode.... Vanem variant oli kordi parem. Sellest uuest materjalist tihendite tegemine on paras kunstükk. Nimelt lugu selline,et kõik augulöömistornid tuleb ümber teha. Otsad on liiga tömbid ja esimese löögiga läheb lihtsalt lõhki. Tuleb torni ots hästi pikalt teravaks käiata. Aga ka see ei aita. Korraga augu läbilöömine tuleb unustada.... Tuleb lüüa nii,et torni hoiad viltu ja lööd ainult ühe serva kaupa! Ja nii ringiratast,kuni on tiir peale tehtud. Löömise ajaks tuleks seatinast ketas alla panna,et selle peal tihend välja lüüa. Samas tuleb ka kääridega ettevaatlik olla.
Asju tehakse keskkonnasõbralikumaks,kuid kvaliteet langeb selle arvelt. Ja mis kasu on siin Peoroopas,kui naabrid kõrval läbustavad...... ja kasutavad õigeid kvaliteetseid materjale.... :(

Jõudu!

alopex
VVK liige
Postitusi: 447
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

Re: BMW-340 (alopex)

#33 Postitus Postitas alopex »

Küsimus siis suurele ringile :
Mitmest tükist on tehtud BMW-340 esiporitiib? (õigesti vastaja auhinda ei saa :D )

Pilt
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 2979
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

Re: BMW-340 (alopex)

#34 Postitus Postitas Autorestauraator »

alopex kirjutas:Küsimus siis suurele ringile :
Mitmest tükist on tehtud BMW-340 esiporitiib? (õigesti vastaja auhinda ei saa :D )

Pilt
Normaalses riigis oleks vast kahest tükist tehtud. Aga ega Saksa DV ju normaalne riik polnud.
Ma pakun, et EMW 340 oli selle riigi tippmudel, kõik uuemad kukkusid viletsamad välja.
alopex kirjutas:
Suurem töö on ees poritiiva äärega. Põhimõtteliselt seda äärt nagu polegi ja näeb üpris jube välja.

Pilt

See pilt siis samuti pealtpoolt ja selle lapi alla asub tugi , mis toetab poritiiba. Mingil ajahetkel on toetuskoht
läbi roostetanud ja siis selle asemele paik keevitatud. Tugi ise aga kadunud teadmata suunas.
Igal juhul soovin sulle edu plekksepa oskuste omandamisel. Kui saan mingi nõksu tutvustamisel abiks olla, küsi julgelt!
Meil on lähiajal vist üks õppepäev tulemas. Teema küll gaasikeevitus, aga üht-teist kasulikku ikka.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

alopex
VVK liige
Postitusi: 447
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

Re: BMW-340 (alopex)

#35 Postitus Postitas alopex »

Märdi oletusele tuginedes oli siiski Saksa DV "normaalne" riik. Poritiib on tehtud kahest tükist.
Liitekoht punase joone juures.

Pilt

Mis mind seda küsimust esitama pani , oli see, et liitekohta pealtvaadates näha pole ja seda isegi peale haaveldamist.
See pilt on tehtud altpoolt . Siin on liitekoht nähtav ning kasutatud on serv-servaga liitmist.

Pilt
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340

alopex
VVK liige
Postitusi: 447
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

Re: BMW-340 (alopex)

#36 Postitus Postitas alopex »

Kui keegi oskab soovitada kummist katet, mille ühe otsa Ø 25-35 ja teise otsa Ø 45-55 mm andku teada. Kate peab olema ka õlikindel.
Pildil olev kate vist Mosse šarniiri oma. Selle väiksem ava ei sobi.

Pilt
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340

Valts
VVK liige
Postitusi: 230
Liitunud: 06 Aprill P, 2008 00:00
Asukoht: Vändra
Kontakt:

Re: BMW-340 (alopex)

#37 Postitus Postitas Valts »

Kahjuks kummilutu osas ei oska aidata, aga tahaks avaldada tunnustust projekti jätkuva ning põhjaliku kajastamise eest!

Sellisest tehnika remontimisest ongi veidi puudu, see foorum on muidu kuidagi "plekine"... :lol:

Vallo

rudolf
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 24 November L, 2012 10:14

Re: BMW-340 (alopex)

#38 Postitus Postitas rudolf »

Tere.
Kas vanameister ise on nüüd alopexi projekti üle võtnud?Küsin lihtsalt uudishimust.
Rudolf

alopex
VVK liige
Postitusi: 447
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

Re: BMW-340 (alopex)

#39 Postitus Postitas alopex »

Tere,
viimasel ajal jäi projekti edasiviimiseks puudu oskustest (uksed,poritiivad, kokkujooksud jne) . Igasugune tööisu läks ära, kui teed ja teed , aga välja midagi mõistliku ei tule. Oli vaja dopingut ja Märt nõus seda projekti surnud seisust edasi aitama.
Seega on auto Märdi töökojas ja asi edeneb :D
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340

rudolf
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 24 November L, 2012 10:14

Re: BMW-340 (alopex)

#40 Postitus Postitas rudolf »

Tere.
Mulle hakkab sama asi kohale jõudma.Teed ja üritad,kokku ei lähe miskit,olen nüüd omast 321 eemal olnud pea aasta.Kuigi huvi on endiselt see auto saada liikuvaks.Olen hetkel keskendunud osade leidmisele ja ostmisele.

Parimate soovidega.Rudolf

Vasta

Mine “Projektide arutelu”