Postitatud: 04 Detsember N, 2008 08:24
Vaatasin, et tagumine poritiib hakkab paika saama. Räägiksin ühest enda kogemusest, seoses sellise poritiivaga.
Saan pildilt nii aru, et selle tagumise poritiiva kinnitus käib ka porikoopa seest, altpoolt. Samuti nagu oli BMW 321-l?
Kui nii, siis siin võib tekkida üks probleem. Nimelt passitasin mina ka poritiiba paika ilma tihendita. Tundus, et mida see õhuke tihend ikka teeb. Selle paksus on mõned millimeetrid, küll ta ära mahub! Mina tegin (õigemini lasin urkil teha) tihendid kunstnahast. Plastiktoru, umbes 5 ... 6 mm läbimõõduga on kunstnahaga üle liimitud ja jäetud u. 50 mm laiune topelnahast serv, mis läheb rattakoopa ja poritiiva vahele. Plast-toru osa jääb välja. Peab arvestama, et tihent + liim teeb kokku 2 ... 3 millimeetrit. Sinna juurde veel krunt + värv + natuke pahtlit, no mingi millimeeter, kui mitte rohkem ikkagi. Sama asi teisel pool. Kui liidame selle kokku, saame: 2...3 + 2 x (1 ... 2) = 4 ... 7 mm!
Isegi, kui arvestame miinimumiga, 4 mm-ga, siis poritiib on nagu poolring, raadiusega umbes 450 mm. Sellise poolringi pikkuse erinevused on:
3,14 x 450= 1413mm esimesel juhul ja 3,14 x (450 + 4) = 1425,5 mm teisel.
Erinevus on 12,5 mm minimaalselt! Aga võimalik, et veelgi rohkem.
Kui teed kinnitusaugud valmis ilma tihendita, ei saa sa poritiiba peale värvimist ja tihendi paigaldust enam paika!
Mina soovitan sul iga kinnituskoha ja rattakoopa vahele panna 3 mm paksune tihend (või seibid), poritiiva kinnitusaugud olid originaalis piklikud, umbes 15 mm pikkus ja 7 mm laius. Poritiiva kinnitamist alustad tagant, et poritiiva ots ja kereplekk oleksid ühekõrgusel ja siis liigud poltidega ettepoole. Esimese otsa pikkus jääb nii, nagu jääb. See jääb astmelaua alla.
Saan pildilt nii aru, et selle tagumise poritiiva kinnitus käib ka porikoopa seest, altpoolt. Samuti nagu oli BMW 321-l?
Kui nii, siis siin võib tekkida üks probleem. Nimelt passitasin mina ka poritiiba paika ilma tihendita. Tundus, et mida see õhuke tihend ikka teeb. Selle paksus on mõned millimeetrid, küll ta ära mahub! Mina tegin (õigemini lasin urkil teha) tihendid kunstnahast. Plastiktoru, umbes 5 ... 6 mm läbimõõduga on kunstnahaga üle liimitud ja jäetud u. 50 mm laiune topelnahast serv, mis läheb rattakoopa ja poritiiva vahele. Plast-toru osa jääb välja. Peab arvestama, et tihent + liim teeb kokku 2 ... 3 millimeetrit. Sinna juurde veel krunt + värv + natuke pahtlit, no mingi millimeeter, kui mitte rohkem ikkagi. Sama asi teisel pool. Kui liidame selle kokku, saame: 2...3 + 2 x (1 ... 2) = 4 ... 7 mm!
Isegi, kui arvestame miinimumiga, 4 mm-ga, siis poritiib on nagu poolring, raadiusega umbes 450 mm. Sellise poolringi pikkuse erinevused on:
3,14 x 450= 1413mm esimesel juhul ja 3,14 x (450 + 4) = 1425,5 mm teisel.
Erinevus on 12,5 mm minimaalselt! Aga võimalik, et veelgi rohkem.
Kui teed kinnitusaugud valmis ilma tihendita, ei saa sa poritiiba peale värvimist ja tihendi paigaldust enam paika!
Mina soovitan sul iga kinnituskoha ja rattakoopa vahele panna 3 mm paksune tihend (või seibid), poritiiva kinnitusaugud olid originaalis piklikud, umbes 15 mm pikkus ja 7 mm laius. Poritiiva kinnitamist alustad tagant, et poritiiva ots ja kereplekk oleksid ühekõrgusel ja siis liigud poltidega ettepoole. Esimese otsa pikkus jääb nii, nagu jääb. See jääb astmelaua alla.