Steyr 220 Cabriolet Gläser, 1936

Sõnum
Autor
Aspelund
VVK liige
Postitusi: 286
Liitunud: 01 August R, 2008 00:00

Steyr 220 Cabriolet Gläser, 1936

#1 Postitus Postitas Aspelund »

Jälgin suure huviga, et üks tore projekt on taas käima läinud. Seega tekkis inimlik huvi, et kas keegi kohalikest on otsustanud sellise põneva sõiduki taastamist alustada? Vaadates algmaterjali seisundit (eriti just raami osas) on tööd päris palju.

Kommentaariks, et auto rattad võivad olla ka GAZ-67 omand (või siis GAZ-M1 või hoopis varjase kombaini põhukäru alt).

A.

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 2979
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

Re: Steyr 220 Cabriolet Gläser, 1936

#2 Postitus Postitas Autorestauraator »

Aspelund kirjutas:Jälgin suure huviga, et üks tore projekt on taas käima läinud. Seega tekkis inimlik huvi, et kas keegi kohalikest on otsustanud sellise põneva sõiduki taastamist alustada? Vaadates algmaterjali seisundit (eriti just raami osas) on tööd päris palju.

Kommentaariks, et auto rattad võivad olla ka GAZ-67 omand (või siis GAZ-M1 või hoopis varjase kombaini põhukäru alt).

A.

See on Eesti auto ja ilmselt siia ka jääb.
Kümmekond aastat tagasi saime omanikuga esimest korda kokku, käisime masinat vaatamas. Umbes aasta eest hakkasime plaani taastamisest heietama.

Projekt on minu jaoks huvitav, isegi väga!
Loodan, et kui tervis alt ei vea, saan sellega ka hakkama. Osa raamist on puudu, puuduvad ka mõlemad sillad. Mootor, R6, on olemas ja päris heas komplektsuses.

Omanik on kontaktide loomisel suure töö ära teinud ja usume, et kere osa saame valmis, kerge see kindlasti ei ole. Tehnikaga on keerulisem. Loomulik, et need kellel midagi pakkuda oleks, ei hakka seda lihtsalt jutu peale, et kuskil Venemaa külje all keegi midagi taastab, omi varusid siia saatma.
Seepärast otsustasime, et hakkame midagi tegema. Katsume seda projekti paljude piltidega kajastada ja kui midagi juba ette näidata on, võibolla on ka puuduvate osade hankimine siis lihtsam. Minu kogemus taastajatega suhtlemisel on positiivne: kui on võimalik kolleegi aidata, siis tavaliselt seda ka tehakse. Saab näha!

Aasta-arv - 1936, ei ole kindel. Töö käigus loodame õige numbri paika saada.
Rataste kohta ei oska praegu midagi kosta...
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

MAZ
VVK sõber
Postitusi: 91
Liitunud: 09 Mai L, 2009 00:00
Asukoht: Elva

Re: Steyr 220 Cabriolet Gläser, 1936

#3 Postitus Postitas MAZ »

Kas Steyril pole nagu DKW-l iseloomulikku sümboolikat mõnedel detailidel? Puch-Sachsil olid iseloomulikud dekaalid. Ise asi ka neid hakati velgedele panema. Välimuselt on täiesti õiged veljed,kas seal väga suurt erinevust ongi võrreldes GAZ-67B ja muude analoogsete velgedega?

Aspelund
VVK liige
Postitusi: 286
Liitunud: 01 August R, 2008 00:00

Re: Steyr 220 Cabriolet Gläser, 1936

#4 Postitus Postitas Aspelund »

Velgi tegi omal ajal suures mahus selline firma nagu Kronprinz... neil on tavaliselt oma embleem metalli löödud. Aga kui sillad oli Volga omad, siis GAZ-67 veljed sobivad nagu valatult.

A.

MAZ
VVK sõber
Postitusi: 91
Liitunud: 09 Mai L, 2009 00:00
Asukoht: Elva

Re: Steyr 220 Cabriolet Gläser, 1936

#5 Postitus Postitas MAZ »

Kas see auto on algselt olnud vesihall? On midagi algsest värvist säilinud?
Tulemüüri fotot vaadates hakkab hall toon silma.

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 2979
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

Re: Steyr 220 Cabriolet Gläser, 1936

#6 Postitus Postitas Autorestauraator »

MAZ kirjutas:Kas see auto on algselt olnud vesihall? On midagi algsest värvist säilinud?
Tulemüüri fotot vaadates hakkab hall toon silma.
EAG-s on mitu fotot, värvilisena see: http://eag.vanatehnika.ee/a-aus/Steyr22 ... r_36-c.jpg
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

MAZ
VVK sõber
Postitusi: 91
Liitunud: 09 Mai L, 2009 00:00
Asukoht: Elva

Re: Steyr 220 Cabriolet Gläser, 1936

#7 Postitus Postitas MAZ »

Kui Märt (kodanik autorestoraator) tegi siia foorumisse teema sellest autost, äratas selle sõiduki sarnases minus ühe tõsise kahtluse. Nimelt tegu on ilmselt minu perekonnast kunagi läbi käinud sõidukiga. Nüüd,kus see on ka kinnitust leidnud esitlen siis fotosid,samast sõidukist aastal 1958?
Pilt
Pilt
Auto algne? registri märk on PY 70-49. Omanikuks 50datel oli vanaisa õe mees.
Sellest,kuidas see sõiduk võis eestisse sattuda ja kus see on olnud vahepealse aja,selle foto tegemisest ja praeguse omaniku kätte jõudmisest ei ole teada.
Tean seda,et see Steyer müüdi 60datel edasi ja asemele osteti Moskvich 407.

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 2979
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

Re: Steyr 220 Cabriolet Gläser, 1936

#8 Postitus Postitas Autorestauraator »

Steiry piduriplaat:

Pilt

... ja väljastpoolt:

Pilt

Selliseid on vaja 4 tk. Leida ilmselt ei õnnestu, juba pikalt otsitud. Head asendust pole ka leidnud
Mõtlesime, et ehk õnnestuks teha? Materjal on 2 mm-ne plekk. On kellelgi häid ideid, kuidas teha?
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

MAZ
VVK sõber
Postitusi: 91
Liitunud: 09 Mai L, 2009 00:00
Asukoht: Elva

Re: Steyr 220 Cabriolet Gläser, 1936

#9 Postitus Postitas MAZ »

Kas Ebayd on läbi kolatud? Kuna tegu üsna vana ja mitte enam väga levinud asjaga, siis tasuks ka Austria-Saksamaa suunalt uurida. Ehk mõnel Steyeri etusiastil on säärane asi täitsa üle. Eestist selle asja leidmise võimalus pole päris null aga keeruline kindlasti.

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 2979
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

Re: Steyr 220 Cabriolet Gläser, 1936

#10 Postitus Postitas Autorestauraator »

MAZ kirjutas:Kas Ebayd on läbi kolatud? Kuna tegu üsna vana ja mitte enam väga levinud asjaga, siis tasuks ka Austria-Saksamaa suunalt uurida. Ehk mõnel Steyeri etusiastil on säärane asi täitsa üle. Eestist selle asja leidmise võimalus pole päris null aga keeruline kindlasti.
Raimsil on Saksa ja Austria Steyri ehitajatega juba päris hea kontakt. Samuti Lätis, Leedus. Aga kui ei ole, siis ei ole.

Vaatame, võibolla saab selle tegemisega ka kuidagi hakkama, saab vähemalt kogemuse võrra rikkamaks.
Selle jutu mõte siin oli see, et ehk on keegi juba seda ülesannet lahendanud, pääseks väiksema vaevaga.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Vasta

Mine “Projektide arutelu”