Liivapritsis ära venitatud plekk

Sõnum
Autor
Jossu
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 03 Märts E, 2008 00:00
Asukoht: Tartu/Saaremaa

#21 Postitus Postitas Jossu »

punktid tõesti olemas katteplekil, kuid seal punktid iga paari cm tagant. Palju tülikam on on vana, laines katust kättesaada, veel raskem on doonorilt katust korralikult kätte saada....

Automaaler
VVK liige
Postitusi: 127
Liitunud: 03 Aprill N, 2008 00:00
Asukoht: Tartu
Kontakt:

#22 Postitus Postitas Automaaler »

Selge. Ega sellisel juhul siis vist katuse pahteldamisest ei pääse.

Jossu
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 03 Märts E, 2008 00:00
Asukoht: Tartu/Saaremaa

#23 Postitus Postitas Jossu »

Selle masinaga on persses...esialgu proovisime eemaldada katuse pleki keevituspunktides aga huiat saime ilusti kätte. Mõõtsime siis 9 korda igatpidi ja proovisime aknapostidest ja huiat istus kokku. Nüüd ongi persses ja projekti võib ilmselt lõppenuks lugeda...

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 2979
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#24 Postitus Postitas Autorestauraator »

Tere.
Kui hommikul Jossu postitust lugesin, siis mõtlesin pikalt, mida selle peale öelda?

Igal asjal on olemas sisu ja vorm. Peaaegu alati on sisu ikka palju olulisem, kui vorm, milles seda sisu esitatakse. Antud juhul on mul tõesti poisist kahju! Tean, et Joosep on selle projektiga hulga vaeva näinud, aega ja raha kulutanud, aga praegu tundub, et asi hakkab "kraavi poole tüürima".
Mida soovitada? ... Kõigepealt rahulikku meelt! Sellise töö juures on see sageli palju olulisem, kui kiire ja otsustav tegutsemine. Kümme korda mõõda ja üks kord lõika! Seda nii otseses, kui ülekantud tähenduses.

Olen elu jooksul selgeks saanud, et plekitöö on selline, kus lõplikult midagi nässu keerata on peaaegu võimatu. Plekk on selline materjal, nagu savi või plastiliin. Kui asi läheb nässu, on võimalik materjali lõigata, painutada, pressida, ... teha sellega mida tahad! Läks katki - keevita uuesti kokku!

Sama kehtib ka sinu auto kohta, Joosep.

Antud juhul pean siiski olulisemaks vormi, kuidas sa Joosep meile oma muret esitad! Muidu ma poleks kirjutanudki.
Sa valasid oma pahameele meile, VVK liikmetele ja Sõpradele, pühapäeva hommikul "krae vahele"! Võta või jäta, aga minule selline käitumine ei meeldi.
Me asutasime Virtuaalse Vanatehnikaklubi eesmärgiga, et meil oleks koht, kus oma hobist rääkida, nõu küsida, nõu saada. Jagada omi muresid ja rõõme teiste mõttekaaslastega, suhelda.
Saan sinu pahameelest väga hästi aru, ka mina olen vahel "tuld ja tõrva sülitanud", aga kas seda peab siis tegema avalikus ruumis? Ja sellises ebatsensuurses vormis?
Ma ei tea, kas ma olen ainuke, kes nii mõtleb? Loodan, et mitte. Kui on soov ropendada, seda kirja panna, siis on kaks võimalust: otsi omale mõni teine koht, kus sellist käitumist aktsepteeritakse, või parem variant, "jahtu enne maha" ja kirjuta oma murest nii, nagu meil siin, Virtuaalses Vanatehnikaklubis, kombeks on.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Jossu
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 03 Märts E, 2008 00:00
Asukoht: Tartu/Saaremaa

#25 Postitus Postitas Jossu »

Tunnistan oma süüd, vabandan. Brainstorm käib...

zyndapp666
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 343
Liitunud: 02 Aprill K, 2008 00:00
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

#26 Postitus Postitas zyndapp666 »

Ma olen ka seda projekti ikka huviga jälginud ja on iseenesest siiralt kahju et asi sellises seisus hetkel on. Niipalju jama on ju tekkinud tegelikult Joosepist sõltumata - liivapritsimehed lihtsalt tegid "kott peas" tuimalt oma tööd ja ei mõelnud sekundikski kuidas projekt pärast nende ülekäimist edasi peaks minema.
Aga samas eks kõigil tuleb elus tagasilööke ja kindlasti ka veel hullemaid kui siinkirjeldatu. Tasuks ikka aru saada VVK põhitõdedest - me ei ole võhivõõrad kelle ees paukuda nagu see AMF'is igapäevane on. Me reeglina teame teineteist päris hästi ja minumeelest samuti on see suht ülbe ja mõtlematu käitumine kui sellised ***** sõnad siia välja laduda. :?
Soovides parimat, Siim.

alopex
VVK liige
Postitusi: 447
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

#27 Postitus Postitas alopex »

Tegelikult oleme ju kõik ikkagi inimesed ja seega ekslikud ja kui see projekt ikkagi jätku leiab siis on ju kõik hästi.
Omaltpoolt soovitus, et kui mingi asi on enda või kellegi teise tegevuse tõttu untsu läinud, siis näiteks mina tegelen sõltuvalt olkorrast millegi muuga. Viimati sai niimodi ära tehtud kodus külalistetoa remont ja remondi lõpuks oli ka lahendus käes , kuidas edasi minna.

Jossu
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 03 Märts E, 2008 00:00
Asukoht: Tartu/Saaremaa

#28 Postitus Postitas Jossu »

aga kahjuks on see auto minu ainukeses töötoas, käed kibelevad kasvõi muid masinaid teha, aga ilma katuseta pukkide peal seisvat autot ei liiguta...

ingvar
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 24 September K, 2008 00:00
Asukoht: läänemaa
Kontakt:

#29 Postitus Postitas ingvar »

Lugesin ka seda teemat päeval ja pani veide kulmu kortsutama selline sõnavara kasutus. Samas saan ka Jossust aru. Tema vanuses on emotsioonid kerged lõkkele lööma. Suur töö ära tehtud ja nüüd katus mokas. See ajab igalühel harja punaseks. Sellises olukorras raske ka mingit head nõu anda. Märt juba kõik ära öelnud. Plekitöös on vahel vaja hobuse kannatust. Jäta kas või pooleli ja tegele muude asjadega vahepeal ,kuni oled jälle valmis jätkama. NL autodega on see jama ,et nendel ei pruugi mõõdud kõik klappida ,juba tehase praak, ukse vahedest ma parem ei räägigi. Ise prooviksin veel rahulikult kõik läbi mõelda ja üle mõõta ning selgeks teha mis nihu läks. Plekitööd veel annab parandada. Palju raskem on peale värvimist plekitöö praaki parandada.

robi
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juuni T, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

#30 Postitus Postitas robi »

Kas auto on plaanis teha 100% originaal, või võid lubada endale ka teisi lahendusi. Kui katuseplekk on loppis ja vahetamine üle jõu käiv, siis kas alternatiivsed lähenemised ka kõne alla tulevad. Endale hüppas esimese hooga pähe näiteks vinüülkatus (selline, nagu võib kohata ameerika limusiinidel), või siis puitliistudega katus, nagu Rolls-Royce Phantomi kabriolett prototüüp vist oli (põhimõtteliselt nagu vanad luksuskaatrite tekid (või dekid, ma täpselt ei tea). Peab netist veidi pilte otsima, et selgem oleks.

Pilt Pilt

Vasta

Mine “Projektide arutelu”