Liivapritsis ära venitatud plekk

Sõnum
Autor
Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 2979
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#11 Postitus Postitas Autorestauraator »

Ma ei ole küll seda masinat remontinud, ega isegi ligidalt vaadanud, aga piltide ärgi tundub, et esiakna servas on punktkeevituse kohad ilusti näha (vt. esimene pilt).

Taga on ilmselt samamoodi.

Külgedel: kas punktitud ei ole mitte veerenni seest? Katsu sealt uurida. Puhasta harjaga üle ja tee ligidalt pilt.

Altpoolt ei saa see katuseplekk kuidagi keevitatud olla.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Jossu
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 03 Märts E, 2008 00:00
Asukoht: Tartu/Saaremaa

#12 Postitus Postitas Jossu »

see on eest ainult niimoodi tagant on kokkuminemise koht sees.
Küljepaneelid käivad sapakal ühes tükis, tagatiib ja küljeakna ümbris kõik mis ulatub kuni katuse rennini...

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 2979
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#13 Postitus Postitas Autorestauraator »

Joosep, ma arvan, et sa paned "pada"!
Kuljepaneel ja katus koos veerenniga ei saa ühes tükis olla! Järelikult on nad kuidagi kokku pandud ja ma ei usu, et seda tehases keevitati seestpoolt.

Teiseks: taga on Sapakal ju vist veerenn? Ma usun, et see ei saa ka tagumise aknaümbrusega koos olla.

Tee pildid!
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Jossu
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 03 Märts E, 2008 00:00
Asukoht: Tartu/Saaremaa

#14 Postitus Postitas Jossu »

Ahh vahet pole, mai viitsi siin targemate meestega vaielda. Olgu ma padaja jms, eks näis mis sellest katusest saama hakkab...

robi
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juuni T, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

#15 Postitus Postitas robi »

rahu maas.
Viimati muutis robi, 06 Oktoober E, 2008 21:46, muudetud 1 kord kokku.

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 2979
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#16 Postitus Postitas Autorestauraator »

Rahu! Ainult rahu!

Ei ole mina selle auto spets ja midagi kindlat väita ei oska. Sina, Joosep küsisid, mina vastasin seda mida arvan.

Kui ma sind eelmises postituses solvasin, siis vabandan!
Seda ma kindlasti teha ei tahtnud. "Pada" ajama, tähendab minu kõnepruugis (ja vist mitte ainult minu) umbes nii et üks räägib ühest asjast, teine teisest. Ei tahetagi sama asja arutada. Umbes nii mulle tundus...
Unustame kogu jutu ja lepime ära!

Kui mulle mõni selline auto ette juhtub, katsun uurida. Ei või küll lubada, millal see juhtuda võib.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

" Seebikarbi katus-

#17 Postitus Postitas Veteran »

Mul oli veel hiljuti uus katus, mis omalajal jäi vahetamata ühel üle katuse käinud masinal. See oli ühes tükis tagumise aknaraamiga. Esiakna raam oli eraldi. Ma ei oska praegu enam öelda miks see ühes tükis oli st. kas oli juba kokku keevitatud, või ühes tükis valmis stantsitud, mis küll võimalik pole. See katuseplekk on mul alles kuid renn pluss 5 cm on servadest ära lõigatud... Arvan, et seda saax veel kasutada.

Veteran.

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

"Seebikarbi" katus

#18 Postitus Postitas Veteran »

Vabandan segaduse tekitamise pärast. Esiakna raam oli ühes tükis katusega, mitte tagumine.
Kuidas taastamine edeneb ?
Veteran.

Jossu
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 03 Märts E, 2008 00:00
Asukoht: Tartu/Saaremaa

#19 Postitus Postitas Jossu »

eks ikka vaikselt edeneb, esiosa ära keevitatud(esipõll ja tiivanurk) lähipäevil plaanis katust vahetama hakata. Veel on esisild kap remondi saanud ja alla rännanud, auto nüüd ratastel...

Automaaler
VVK liige
Postitusi: 127
Liitunud: 03 Aprill N, 2008 00:00
Asukoht: Tartu
Kontakt:

#20 Postitus Postitas Automaaler »

lisaks omalt poolt ka natuke õli tulle.

Mõni aeg tagasi oli mul töös ühe tuttava ZAZ 968, ehk siis see nn. "taskutega sapakas". Auto läks üleni värvi. Töötegemise käigus oli mul juhus näha, et katuseplekk on tõesti vihmaveerenni sisse kinni punktitud- paarist kohast oli vihmaveerenni veetud hermeetik maas ning sealt vaatasid mulle vastu punktkeevituse kohad.
Aga eks see ole autoomaniku enda otsustada, mis ta teha soovib: kas pahteldada katus sirgeks või siis lõigata mõne teise masina küljest, uksepostide koha pealt katus maha, sealt omakorda katuseplekk lahti puurida ning see siis tööd ootava auto peale keevitada.

Vasta

Mine “Projektide arutelu”